hisport

اجدد النكت الى تموت من الضحك 77640111
عزيزي الزائر نرحب بك في منتدانا و نتمنى لك قضاء وقت ممتع و مفيد
انت غير مسجل لدينا تواجدك معنا يشرفنا
فسجل وستجد المفاجئات في هاي سبورت
 اجدد النكت الى تموت من الضحك Load10
hisport

اجدد النكت الى تموت من الضحك 77640111
عزيزي الزائر نرحب بك في منتدانا و نتمنى لك قضاء وقت ممتع و مفيد
انت غير مسجل لدينا تواجدك معنا يشرفنا
فسجل وستجد المفاجئات في هاي سبورت
 اجدد النكت الى تموت من الضحك Load10
hisport
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

hisport

www.hisport.mam9.com

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اجدد النكت الى تموت من الضحك

كاتب الموضوعرسالة

مزاجي اليوم :  اجدد النكت الى تموت من الضحك Storm_19
البلد :  اجدد النكت الى تموت من الضحك 28sq4j10
الهواية :  اجدد النكت الى تموت من الضحك Sports10
المهنة :  اجدد النكت الى تموت من الضحك Studen10
نوع المتصفح : fire fox
نقاط نقاط : 0
my mms :  اجدد النكت الى تموت من الضحك 2znwe410

اجدد النكت الى تموت من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: اجدد النكت الى تموت من الضحك    اجدد النكت الى تموت من الضحك Icon_minitimeالسبت يوليو 10, 2010 4:16 am

واحد حبيوصل بلده بسرعة ركب القطر وقعد يجرى فيهاتنين زهقوا من التأليسعليهم فسافروا الهند.أول مانزلوا من الطائرة لقوا الهنود بينحنوا عشان يحيوهم فواحدمنهم سأل الثاني هما بيحترمونا كدة لية؟ قال له أصلهم هنا بيعبدوا البقر.

مره حرامى سرق فرخه وراح يكله على شط النيل فشافه عسكرى وقل لهمسكتك ياحرامى الفراخ ، والريش جنبك اهو ... فقال له الحرامى لا ياشويش دى نزلتتستحمى وقالت لى خلى باللك من هدومىالراديو:والاعب بيشوط بمشطرجله يااااااااااه بتيجى في المقص صبي الحلاق:إلحق يا معلم بيلعبوا في العدةالزوجه لزوجها : ياريتنى جريدة عشان اكون فى ايدك كل يوم الزوج: ياريتكنتيجة اغيرها كل سنةصبى كسلان جدا شغال فى ورشة كل اما المعلميقول له هات مفك ، يقول له كمان شويه ...بكره ... مش وقته. ، وفى يوم لمبة الورشةاتحرقت ، المعلم قاله ركب اللمبه قال له دى حاجة سهلة قوى ، وشاله المعلم على كتفةواستنى دقيقة دقيتين ربع ساعه مافيش حاجة ركبت ، قال له المعلم انت مركبتش اللمبهليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قال له اللمبه قلاووز وانت اللى مبتلفش يا معلم

مرة اتنين أغبيهعندهم حصانين.. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع اذنحصانه وراح قال للتاني ، فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده.... فالاولراح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني.... فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردكعملت كده.... فالاول قاله انت هتصدعنى في دماغي... خدت انت الحصان الاسود واناالحصان البيضواحد اسمة شلبى كان مسافر بلاد برة ، فراح محطة القطروطبعا هناك النظام آخر تمام ... فراح داخل فى مكنة التذاكر ، يحط ا الفلوس وتنزل لهالتذكرة ، فراح حط الفلوس والتذكرة نزلت له ، والمكنة راحت قايله مرحبا بالاستاذشلبى سوف تركب قطار رقم وسيصل الساعة الواحدة ، هو سمع كدة فعجبته الحكاية ، فضليحط فى فلوس والمكنة تعيد يحط فى فلوس والمكنة تعيد ، لحد اخر مرة حط الفلوس ، راحتالمكنة قالت له الاستاذ شلبى فضل يستهبل لحد ما القطر فاتةاتنينحراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انتبتعمل ايه هنا؟ قالوه انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتيعطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونتك ..... قالوه ايوه كده تعجبنى ، مشالتاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفادع البشريه!مرة إتنين مساطيل واحد بيقول التانى هما القدماء المصرين بنو الهرمفى اد اية .... قالو 50 سنة ...قالو يا لية ؟؟ قالو اصل كل ما يرصوا حجرين الحكومةتكبس عليهمكمبيوتر قال لكمبيوتر انتى طالق ..... قالت يالهوىوالسى دى اللى فى بطنىصرصار في العنايه المركزه بيسالصرصار جمبه بيقولو بيرسول ........؟ قالو لا فردة شبشبواحدغبى ... حط إيده في جردل فيه مية نار .... فحس ان صباع من اصابعه ناقصة .. فحط رأسهفي الجردل عشان يدور عليهمساطيل قاعدين بيصيدوا جراد ، عدّت منفوقيهم هليكوبتر .... واحد منهم قال جت أمهم ... استخبوا استخبوا

مرة في 3 بخلاءراحو لي تبرع لجمعية خيرية فالاول قال انا حطلع مبلغ و ارميه علي الحيطة و اللييلزء حتبرع بيه اللي يوقع اخدو انا و التاني قال انا المبلغ اللي احدفو في السما ويلزق حتبرع بيه اللي ينزل حخدو انا و التالت قال انا حرسم خرم و ارمي الفلوس اللييوقع جوة حتبرع بيه

بخيل راح عشان يتجوز ابو العروسة بيقولوا احنا عايزين مهرعشر تلاف جنية البخيل قاله: ايه عشر تلاف جنية ده انا معروض عليا بالفين وحاملكمان؟؟؟سألوا بخيل : لو الدنيا برد تعمل ايه؟ قال : اقعد جنب الدفايه قالولوالو الدنيا برد موت ؟ قال: الزق في الدفايه قالولوا : طب لو الدنيا بقت تلج؟ قال: أمري لله ………. أفتح الدفايه وخلاصاشترى بخيل ثلاثة برتقالات .. قطعالأولى فوجدها متعفنة فرماها ..
وقطع الثانية فوجدها أيضاً متعفنة فرماهافأطفأ النور وقطع الثالثة و أكلها !!!
——————————————————————————–
تراهنبخيلان على من يبقى تحت الماء أكثر من الآخر يدعوه للعشاء
فلم يخرج أحد منهمالحد الآن !!
اجتمع ثلاثة من البخلاء وقررواالتبرع بجزء من مالهم بعدما كثر كلام الناس عليهم ..
قال البخيل الأول : سأرسمدائرة على الأرض وأرمي المال في السماء فالمال الذي يسقط بداخلها لي . والمال الذييسقط خارجها للفقراء !
قال الثاني : أما أنا فسأرسم خطاً على الأرض . وأرميالمال في السماء . فالمال الذي على يمين الخط لي والمال الذي على شمال الخط للفقراء !!
فقال الثالث ( وكان أشدهم بخلاً ) : أما أنا فسأرمي المال في السماء . فالمال الذي يسقط على الأرض لي . والمال الذي يبقى في السماء فللفقراء !!!
قال الولد الصغير لأمه مستغرباً : عجباً منجيراننا ما أبخلهم !
الأم : كيف ؟الولد : لقد أقاموا الدنيا ولم يقعدوهالأن ابنهم ابتلع ½ ريال !!!
البخيل : حظي سيئ !!
الصديق : ولماذا ؟البخيل : لأن الصيدلية التي بجوارنا أعلنت عن تخفيضاتوليس فينا أحد مريض !!!
جلس أحد البخلاء معزوجته يأكلان الغداء في قدر . فقال : ما أطيب الغداء لولا الزحام .
فقالت الزوجة : أي زحام ولا يوجد إلا أنا وأنت .
فرد الزوج البخيل : كنت أتمنى لو كنت أناوالقدر فقط !!!!

مره واحد راح يعزى فى واحد صحبه فهو ماشى فى الجنازه قابلبائع بطيخ فشترى واحده فالناس طول ماهيه ماشيه بتبوص للبطيخه وتقول كلنا لها راحرادد عليهم وقال محدش واخد منها حاجهحان موعد اختبار المجانين فرسم الدكتور بابمقفول على الحائط واحد ركله والاخر بطحه وضحك الاخير فظن الدكتور أنه شفى فسألة عمايضحكه فقال له المجنون:المفتاح فى جيبمرة واحد بيقول لمراته “اعملى محشى” فقالتله “ما بعرفش” قلها “ماليش دعوة” فراح الشغل ورجع لقى السفرة مليانة محشى قلها “ميناللى عمله؟” فقالت “معرفش” فأشتكى للبواب، البواب رد وقاله “الشقة ديه مسكونة” فقلهلاياعم أنا هروح شقة حلوان” فطلع الشقة لقى العفش محلول وهو نازل لقى أربع عفاريتبيغنوا “هنروح حلوان هنروح حلوان
واحد غني بيتأتأ فراح رحله على حسابه معاصحابه طول السكه قاعد يقول “ن ن ن” لمل وصلوا قالهم” نسيت الفلوس” فرجعوا طولالطريق قاعد يقول” ك ك ك” فلما وصلوا قالهم” كنت باضحكعليكم

اجدد النكت الى تموت من الضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-